Кількість
|
Вартість
|
||
|
![]() |
![]() |
Дана продукція вироблена в Японії
![]() |
![]() |
![]() |
Готівкою при отриманні |
![]() |
Оплата частинами ПриватБанк |
![]() |
Оплата частинами Монобанк |
![]() |
Кредитною карткою |
Гарантія від виробника 12 місяців
Перед вами легендарне моторне масло для дизеля. Досить гучна заява, ми згодні. Але це дійсно так. Далі тільки факти. Idemitsu ZEPRO Diesel 5W40 складається з чистої поліальфаолефінові (ПАО) синтетики + 15% естерових масел. Жодне інше, відоме нам, дизельне масло не може похвалитися таким складом. Аналогів немає. Навпаки, як би грубо на каністрі не було написано "100% синтетика" переважна більшість інших моторних масел (97%) зроблені на гидрокрекинговій основі. Тобто з нафти. Це, до речі, офіційно дозволено. Така собі санкціонована фальсифікація. Можете поцікавитися: А що взагалі таке «синтетика»?
Давайте тепер порівняємо Idemitsu ZEPRO Diesel 5W40 з кращими дизельними маслами за версією Ойл Клубу.
Графік порівняння несучої здатності масляної плівки для різних базових масел:
Нагадуємо, що Idemitsu ZEPRO Diesel 5W40 зроблено на основі ПАО + Естери, а більшість інших масел на гідрокрекінгу. Міцність маслянної плівки у Idemitsu на порядок вище. Захист від зносу на порядок краще. Просто фізика.
Лужне число (миючі здатності):
Idemitsu ZEPRO Diesel 5W40 миє набагато краще конкурентів. Ваш буде буде чистий як янгол.
Правда за такі характеристики, доводиться розплачуватися трохи вищою (на 1%) сульфатної зольністю.
Хоча на нашу думку негативна роль сульфатної золи сильно перебільшена. Якщо ваш двигун справний, і він не споживає масло, значить масло не потрапляє на фільтр сажі або каталізатор. Все одно яка у нього зольність. Масло залишається в моторі.
Але, якщо ваш двигун все-таки споживає масло, наприклад, 1л на 10 000 км, то сірки з масла згорить 17г. А з дизельного палива Євро 4, за цей же пробіг, сірки надійде в фільтр сажі вже 37,5г. Немає особливого сенсу носитися з десятими частками відсотка змісту сульфатної золи в маслі, коли ви з палива все одно отримаєте незрівнянно більше.
А ось деякі цитати з обговорень цього масла на Ойл Клубі:
Я такое без зазрений совести залил бы...
Я бы себе такого ливанул :) Прям масло для жестких покатушек…
Наконец-то! Отличное масло, джиперские клубы обрадуются…
Прошу прощения за мой французский, но масло охренительное, мотор блестеть будет как у кота яйца. И с противоизноской все отлично...Я бы в Дискарь дизельный ливанул…
Дискарю с его весом и нагрузкой на колено и вкладыши, имхо "то что доктор прописал".
Получил Спектр фурье этого масла. Оно сделано на ПАО с большим содержанием эстеров. Там даже кряка по моему нет в базе… (*Кряк – гидрокрекинг)
Вот это я понимаю, по моему идеальный вариант для сракеров:) Мож его субаристы полюбят еще...)))
І останнє, але не менш важливе. Це масло ідеально підійде і для бензинових двигунів. Напис на каністрі "Diesel" це просто позиціонування даного масла виробником. Ніхто вам не забороняє його спокійно лити в бензиновий двигун. Мотору буде набагато краще, в порівнянні з типовими "бензиновими" маслами.
Виробник | Idemitsu |
---|---|
В'язкість по SAE | 5W40 |
Тип двигуна | Дизель, Турбодизель |
Призначення | Моторне масло |
Тип основи масла | Синтетичне |
Категорія | Легкові |
Країна-виробник товару | Японія |
Країна реєстрації бренду | Японія |
Гарантія | 14 днів |